Бам, бам, и тя историята се написала!

Докато къдрех, умело, ама не чак толкова, косите на една недоразказана история, над рамото ми се появи един остър нос, последват от чифт скули, над които бяха кацнали 2-3 хиляди мигли. Във всеки един свят тази конфигурация би образувала човешко лице. Но не и в този, в който се намирах аз в този момент. Но все пак, да го наречем лице. Под носа се размърдаха устни, които обиколиха от изток на запад, за да се съберат в цъко-целувкоподобен звукоизточник, който след това разкри редица красиви, бели зъби. 

- Мдаааа, нещо не си готова да я коафираш тая история, ми се струва. - обърна се лицето към мен и ме бучна с нос в напудрената скула. Носът принадлежеше на Тер. 
- Тииии, нещо си много отворен, пък да ти кажа аз! Какво като твоите истории сами си излизат наконтени, изписани, гримирани...
- Да бе, да! Много ги разбираш тия работи!

Носът заобиколи и се показаха целите Метър-и-осемдесет-и-осем от Тер. Чупка в гърба, подпир-подпир на стената, крак пред другия и скръстени върху гърдите ръце. Е те това вече е сарказъм в цял ръст, с разрошена коса за небрежен чар.

- Колко време я чакаш тая хубостница да се пръкне? - попита с палава усмивка Тер.
- Седмица... може би повече... кой ти гледа календара, братко? Дните вече нещо ми се сливат!
- Оф, ама си и ти! Тяяяя, историята сама ще се напише, искаш или не. Като и дойде времето и ще излезе. Хайде сега ми спретни едно кафенце, че го правиш много хубаво, пък остави я тая да отлежи. 

Зарязах я аз, недоразказаната си история, и взех, че научих още и още...

- Чудя ти се, Тер, как те захваща това вдъхновение... Мен ме сварва в най-неподходящия момент.
- И мен. И като ме хване - не може да ме пусне. Не мога да ям, не мога да пия, не мога да спя, не мога да будувам, не мога да говоря, не мога и любов да правя. Е, за това последното май те послъгах, ама Вая е достатъчно тактична, че няма нищичко да каже.

Вая се изчерви, подсмихна се свенливо, но в очите и видях, че следи устните му. С жажда ги следеше. Ясни сте мииии! Колко сте ми ясни! 

- Ама друго може да ти каже Вая. Че като взема да пиша съм най-неудържим. В ръцете ми се стапя, унищожавам и последния и дъх енергия. И после я чакам да заспи. Знаеш ли как я разбирам, че е заспала? Като задреме и току едно кичурче пада върху лицето и. Вдигам го аз, приглаждам го и знам, че до сутринта няма да мръдне. Тогава се измъквам, сядам пред Ериката и всичко само се написва. Никакви фризури, коафюри, грим и тям подобни женски лигавщини. Бам, бам и после двеста листа без скиците. Пък те скиците не са важни - най-често са на Вая. Като спи и позата и... леле майко. Тия извивки сами се рисуват. Да де, както и да е. Дай по същество. За какво ти говорех? Абе, Вая, я вземи се прибери, че тука мъдри съвети раздавам. Само ме разсейваш!
- Вдъхновението, викаш? Писането? Историите?...
- А, да! Това е. Пусни я историята да лети около теб - рисувай, пей, спи, говори, мечтай, яж мандарини... После тя сама ще се напише. Ако ще на бедрата си ще я напишеш. Не че го препоръчвам... Ама ще се напише. Като казах бедра, яяя, аз ще взема да настигна Вая!

И докато си отворя устата да отговоря и ХОП! Тер вече беше ме бучнал с острия си нос по скулата и отплашваше след Вая. Тя пък изглеждаше доволна. Ясни сте мииии! Колко сте ми ясни!

Допих си кафето. Докато стичах последната капка към устните си се присетих - аз не правех ли нещо...? Да, да, историята! Обърнах се, ама нея я нямаше. Не, не беше избягала! Беше се написала! Ех тоя Тер, беее... 

Няма коментари:

Последни:

recentposts

Случайни:

randomposts