Ех, мечти...

Из подслушаните мисли и разказите, разнасяни от вятъра:

"Имам една голяма мечта...

Искам да живея в огрооомна къща. С двор! С големи прозорци, които да гледат към добре поддържана градина, със салон и частни покои, с голямо антре и високи тавани, с библиотека и кабинет. Има само един проблем - хич не разбирам с градинарство. Така като ме гледате - представяте ли си ме да въртя мотика и да обръщам земята с лопата?

За това ще ми трябва градинар. Ама красив - добре сложен, с екзотични черти. И да разбира от тая работа. Да знае кога семената трябва да легнат в лехите, кога да се заровят луковиците в земята и как да се полива градината, за да преживява всеки следващ сезон. Аз обещавам - ще работя неуморно, в едно с градинаря. Ще му помагам, ще следвам съветите му неотлъчно и ще правя каквото ми каже. 

И когато градината се възроди напролет, когато раиграса поникне, а ароматът от тежките цветове яхне лекия ветрец, ще се хванем за ръце и ще се поздравим с добре свършената работа. Ще му предложа чаша от старото си вино, за да отпразнуваме новия живот, който сме създали заедно. Ще вдигнем наздравица - за идните луни и сезони и за разцвета на моята градина!...

Но ако работя толкова много и живея в такава огромна къща, със сигурност ще ми трябва иконом. Някой достолепен старец, който бащински да ме поздравява с "Добро утро" сутрин, носейки поднос с кафе и топли кифли. После да ми помага да сложа връхната си дреха и под ръка да ме води в градината. Да ми носи кошницата с градинарски инструменти и да не забравя да подшуше "Не се уморявайте, довечера Ви чакат гости". 

И когато реши, че вече ми стига работата, да ме прибира в къщата, да сваля палтото от раменете ми и да поставя пред креслото леген с топла вода и соли. И след като разтрие уморените ми крайници и ми помогне да се подготвя, да ме води в салона, където да посрещна посетителите си. 

Ама за да ги посрещна както си трябва, ще ми бъде нужен и готвач. Първокласен! Най-добрият от най-добрите! Да знае за кулинарните вкусове на всички народи, от всичките краища на света. Той ще приготвя всяко ястие с любов и въображение, но точно както го обичам. Ще подготвя вечерите за приятелите ми и ще ме изненадва с хубава закуска, за да имам сили за градината си. 

Но за да имам всичко това - голяма къща с градина, добре сложен и чаровен градинар, иконом и готвач, ще ми трябва богат съпруг. Е, тук вече идва проблема. Отдавна знам какво търсят богатите ергени. Е, аз нямам нищо общо с предпочитанията им... На първо място... не са много богатите ергени, които искат да сключат брак с хилав и невзрачен 38-годишен мъж, без пукната пара..."

Няма коментари:

Последни:

recentposts

Случайни:

randomposts